odmietla som chemoterapiu. . .

19. marca 2014, karkulka, Nezaradené

Ahojte,

som veselá osôbka, plná života a radosti 🙂

 

Už skoro dva roky som tu na tomto svete nadčas… lekári mi dávali mesiac života…

 

V piatom mesiaci tehotenstva ma vzali do nemocnice, v šiestom mi zistili rakovinu v siedmom som porodila cisárskym rezom a zobudila sa s hadicami ako v matrixe… a pozdravom „vitajte v klube stomatikov“.

Stále som premýšľala prečo? prečo mám to smradľavé vrecko na bruchu? …čo to je?  netušila som čo to je vývod a vôbec, že existuje klub stomatikov. Inak musím ich pochváliť , odvádzajú super prácu a naozaj ľuďom v tomto stave pomáhajú.

Raz rozpíšem úplne všetko 🙂 aj to prečo mám pearcing na nose 🙂 ako sa dá všetko zlé obrátiť na dobré.

 

Teraz iba oznamujem svetu… odmietam ďalšiu chemoterapiu … som človek a človek sa vie vyliečiť sám, sme na to stvorení:)

Takže môžete sledovať moju cestu:)

 

Som šťastná, že som sa tak rozhodla.

Posledné štádium rakoviny neznamená koniec, ale posledné štádium po ktorom prichádza zdravie.

 

Krásny a slnečný deň všetkým

 

Vaša Karkulka