Založ si blog

Colostrum, probiotika. .. a prečo som sa rozhodla pre ne

Ahojte,

 

preposielam info o colostre, aby ste mali akú takú predstavu 🙂  je to vlastne prvé mlieko po pôrode kravičiek, zbiera sa do 12 až 48 hodín…

môžete o tom nájsť veľa ne webe … nechytám sa slamky, ale dáva mi to zmysel..

Rakovina vzniká ,keď je znížená imunita, keď je v tele pleseň a ešte zlé PH – toto všetko colostrum napravuje.  Je dobrý v tom, že ide hlavne cez črevá – čo potrebujem.

 

Zaujímavé je , že som sa dočítala, že počas liečby by som mala brať probiotiká , dokonca aj počas toho keď budem brať colostrum.

 

Moja onkologička mi na otázku, či je to pravda, že počas liečby chemoterapiou je vhodné brať probiotika, calcium na kosti, vitamín D(zistili mi zrychlenu osteoporozu) iba povedala, áno je to vynikajúce a určite to odporúčam.

Tak potom PREČO , prečo? som sa na to musela opýtať ja a nepovedala mi o tom pred skoro troma rokmi? Prečo ? ????

Tu posielam výcuc… skúste popozerať na webe colostrum, alebo aj kolostrum 🙂  alebo si počkajte na moje výsledky 🙂

 

Držte sa,

Vaša Karkulka

 

Unikátne mnohostranne pôsobiace účinky colostra,

ktoré sú  potvrdené klinickými štúdiami,môžu byť

aplikované pri:

• potrebe okamžite extrémne posilniť imunitný systém,
• častých bakteriálnych a vírusových infekciách – chrípky, angíny,
črevné chrípky, ochorenia dýchacích ciest, Helikobakter pylori
• srdcovocievnych ochoreniach, poruchách krvotvorby a zrážanlivosti,
• autoimunitných ochoreniach – alergie, reumatická artritída, diabetes
mellitus 1. typ, systémový lupus, Chrohnova choroba, skleróza
multiplex, atopická dermatitída a iné,
onkologických ochoreniach a iných nádorových ochoreniach,
• ochorení Alzheimer a Parkinson,
• predoperačných, pooperačných a poúrazových stavoch, zlomeninách
– extrémne rýchle hojenie,
• zápalových ochoreniach – kĺby, šľachy, pľúca, žalúdočná sliznica,
horné dýchacie cesty a iné,

• ochoreniach obličiek, gynekologických, urogynekologických
ochoreniach,
• všetkých chronických ochoreniach,
• menopauze – zmierňuje návaly, spomaľuje starnutie pokožky
a úbytok svalovej hmoty,
• poruchách spánku, priaznivo vplýva na depresie…
• prieduškovej astme,
• kožných ochoreniach, popáleninách,
• redukčných diétach,
• intenzívnom výkonnom tréningu, zvýšenie sily a výdrže, spaľovanie
tukov a ich premieňanie na svalové tkanivo,
• vyšších vekových kategóriách na celkové zlepšenie zdravotného
stavu, potláča prejavy starnutia,
• anti-aging efekt – tento efekt je zvlášť výrazný pri užívaní tekutého
biocolostra vďaka enzýmu telomeráza a rastovým faktorom

• potrebe zvýšiť  rast vlasov a hechtov

Stále žijem : )

06.01.2015

Ahojte všetci, po mojom odmietaní chemoterapie to dopadlo nakoniec tak, že som bola rada, keď som ju mohla podstúpiť…hanbila som sa za to, kámoška sa so mnou skoro odmietla rozprávať…. ale bolesť je sviňa… čo dodať? Nik nemá nárok Vás odcudzovať za to že podstupujete chemoterapiu, je to Vaše rozhodnutie. Nik nevie čo prežívate naozaj. Je to Váš život [...]

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

28.03.2014

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂 Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé? Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂 Moje telo [...]

a odmietla som ďaľšiu chemoterapiu. ..

24.03.2014

Zaujímavé je že červené krvinky, ktoré som mala pred chorobou vždy nižšie, takže som bola anemická, mi začali počas bývaleho roka stúpať, stúpali a stúpali až som ich mala v norme, čo sa mne nikdy nestalo 🙂 Cítila som sa skvelo … zdravo … silne … takže som pokračovala s bylinkami, medom od liečiteľa, kurkumou s minerálmi, sodou bikarbonou s [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58657x
Priemerná čítanosť článkov: 7332x

Autor blogu

Kategórie