Založ si blog

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂

 

Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé?

 

Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂

Moje telo chudlo a chudlo… keď som mala 52 kg a lekári neustále dokola opakovali , jedzte na čo máte chuť a jedzte všetko ,som sa pustila do jedla s chuťou neznámeho:) Všetko bolo pre mňa ako po prvý krát.

 

Sviečková bola mňaaaam, zmrzlina uao., mc donald, že no toto 🙂  a jedla som a priberala som… na slávnych 65 kg 🙂

 

Keď sa mi zväčšili uzliny a odmietla som druhú chemoterapiu, znova som skúšala počúvať rady čo mám jesť.

Na internete sa píše, nepite mlieko, žiadne mliečne výrobky, žiaden alkohol, žiaden cukor, žiadna coca cola, žiadne mäso…

 

Takže som papala ovsené volčky, kým som nečítala že aj tie sú zlé. Papala banány (tiež s pocitom, že to by som nemala). Pijem vodu z vodovodu, žiadne plastové fľaše. Ak sa dá dám si do nej citrón, mňam 🙂 . Vyhýbam sa hranolčekom, vyprážaným veciach, polotovarom, zbytočne nejem mäso, používam normálnu kávu a do nej si dávam sušené pohánkové mlieko a med , čokoláda 75%… a schudla som na 59 kg

 

Začala som sa potravín báť a to doslova … chudla som a chudla, odmietala som čokoľvek zjesť, lebo TOTO NESMIEM !

 

Ale to je zlý prístup …. Momentálne nemôžem a nechcem nikomu radiť ako jesť, lebo sama som to nezistila.

 

Každé telo je iné, každé telo potrebuje a znáša niečo iné. Áno je potvrdené že rakovina miluje cukor a iné veci..

Ale ja som to už vzdala, mám doma dcéru, ktorá sa čuduje že chcem rezne vyprážať na kokosovom oleji ( i keď je to super, ale drahé). A moja dcéra vyžaduje normálne jedlo, som nešťastná že nezdravé, ale nemôžem sa zacykliť a nesmiem, lebo si zbytočne privodím nejakú chorobu.

 

Takže sa snažím ako sa dá… jem striedmo… ak si dám niečo nezdravé, lebo nie je iná možnosť tak si to vynahradím kurkumou a inými vecami…

 

Všetky choroby vznikajú v hlave a ja nechcem, aby som kvôli strachu z jedla niečo spustila.

 

A verím, že to čo robím pre zdravie (citron, zazvor, mediky, goji, kurkuma, soda bikarbona, cinska huba, vitamin C, čaj z reischi a ine) to aspoň vynuluje 🙂

 

Takže prajem krásny víkend a nezabúdajte, nikde na svete sa nenájdu rovnaký ľudia, každému robí dobre niečo iné , len to treba nájsť a správne vyvážiť .

 

Vaša Karkulka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colostrum, probiotika. .. a prečo som sa rozhodla pre ne

06.01.2015

Ahojte, preposielam info o colostre, aby ste mali akú takú predstavu 🙂 je to vlastne prvé mlieko po pôrode kravičiek, zbiera sa do 12 až 48 hodín… môžete o tom nájsť veľa ne webe … nechytám sa slamky, ale dáva mi to zmysel.. Rakovina vzniká ,keď je znížená imunita, keď je v tele pleseň a ešte zlé PH – toto všetko colostrum napravuje. Je [...]

Stále žijem : )

06.01.2015

Ahojte všetci, po mojom odmietaní chemoterapie to dopadlo nakoniec tak, že som bola rada, keď som ju mohla podstúpiť…hanbila som sa za to, kámoška sa so mnou skoro odmietla rozprávať…. ale bolesť je sviňa… čo dodať? Nik nemá nárok Vás odcudzovať za to že podstupujete chemoterapiu, je to Vaše rozhodnutie. Nik nevie čo prežívate naozaj. Je to Váš život [...]

a odmietla som ďaľšiu chemoterapiu. ..

24.03.2014

Zaujímavé je že červené krvinky, ktoré som mala pred chorobou vždy nižšie, takže som bola anemická, mi začali počas bývaleho roka stúpať, stúpali a stúpali až som ich mala v norme, čo sa mne nikdy nestalo 🙂 Cítila som sa skvelo … zdravo … silne … takže som pokračovala s bylinkami, medom od liečiteľa, kurkumou s minerálmi, sodou bikarbonou s [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58642x
Priemerná čítanosť článkov: 7330x

Autor blogu

Kategórie