Založ si blog

a začala chemoterapia. ..

Takže dva týždne po cisárskom reze , po prebudení s hadicami a stomiou som bola schopná podstúpiť chemoterapiu. V prvý deň mi zaviedli kaval, alebo kanilu… do dutej žily, lebo vraj moje žily by sa rozleptali či čo… taká hnusná bola tá chemoterapia. Zaujímavé je že ju dávajú do žily, do človeka..ale pri kvapnutí na zem rozleptala PVC podlahu a raz ma sestrička okríkla, pozor kvapne Vám do oka a rozleptá ho. A toto dávajú do žíl? brrr

 

Dnes tak nad tým premýšľam … dali mi mesiac života, takže to bol od lekárov asi posledný pokus, aby nevyzerali že nič pre mňa neurobili 🙂  Nechápem ako to moje telo po dvoch mesiacoch nejedenia, nespania a po náročnom zákroku mohlo tak drastickú chemoterapiu zvládnuť, ale asi to bolo tým, že som túto chorobu nebrala ako smrteľnú a možno pre to že po dlhých týždňoch čakania bola pre mňa diagnóza rakovina v poslednom štádiu vykúpením.

 

Konečne som vedela čo sa deje… Neberte túto chorobu ako smrteľnú… NIE … a hlavne s ňou nebojujte… prijmite ju ako dar.

 

Dnes som vďačná chorobe za to že mi zmenila pohľad na život. Som vďačná za každé ráno, som šťastná za každý deň, kedy sa cítim dobre. Som vďačná za to, že v mojom okolí ostali ľudia, ktorí ma majú radi a kopec nových som si našla:)

 

S rakovinou sa nebojuje, rakovinu treba prijať. Toto je veľmi dôležité. Netvrdím, že nemám strach, ale nie je to strach zo smrti, ale z bolesti. Každý kto má rakovinu Vám to potvrdí.

 

Po prvej chemoterapii (3dni -som bola vkuse napojená) som sa cítila deň v poriadku a potom som asi týždeň iba ležala.. malátna, slabá. Keď to prešlo mala som 3 dni na život:)  Pozerala som iba komédie (dva a pol chlapa, priatelia…) žiadne noviny, žiadne zlé správy… ale musím sa priznať, že často som pozerávala film Kosti 🙂 áno je to film o smrti, ale takto som sa so smrťou vlastne spriatelila. Je súčasťou nášho života . Zaujal ma dokonca dokument niekde z Indie..či odkiaľ, kde ľudí po smrti mnísi špeciálne na to určení, mŕtveho človeka jednoducho rozštvrtili a hodili veľkým supom. Ľudia počas života chodievali na tie miesta, ľahli si na zem a predstavovali si svoju smrť.

 

Moja šéfka, bola super (aj je 🙂 )  … zabezpečili mi ešte počas toho ako som bola v nemocnici Zelený jačmeň, ktorý som pila ráno a večer. Kamarátka ma zoznámila s liečiteľom Jurajom a veľmi zaujímavé bolo naše prvé stretnutie. Vraj budem mať ešte syna:) JA?  Dal mi bylinky na detox po chemoterapii , viem že niektorý to nedoporučujú, ale mne to pomohlo. Pila som šťavu z cvikle,mrkvy a jablka. Jedla kašičky so škoricou a veľa paradajok:) , nasadila som si vitamin C 1000, papala marhuľové jadierka. Liečiteľ mi namiešal špeciálny med a dostala som aj kurkumu zmiešanú s minerálmi a sodu bikarbonu s minerálmi. Plus bylinky na žľazy a žalúdok.

 

Takže keď som chodievala na chemoterapiu do nemocnice, nikdy som nič nejedla, iba to čo som hore písala, chodila som do nemocnice nabalená rýchlovarnou kanvicou, odšťavenými šťavami, bylinkami … 🙂 Lekári to brali už ako samozrejmosť, vraj ak Vám to pomôže 🙂

 

Čítala som o tejto chorobe všetko čo sa dalo, na internete, podostávala som kopec kníh. Zaujala ma kniha „Cesta „, dokonca som bola aj na autogramiáde spisovateľky.

Na internete nájdete hocičo, a človek skúša a skúša a skúša 🙂 ale treba si povedať STOP. Netreba to preháňať.

Veľmi dôležitá je psychika, po tretej chemoterapii som si oholila hlavu, keďže neustále odkladanie vlasov na kôpku vedľa postele počas spánku ma už nebavilo. A vtedy som vyzerala ako dedko 🙂 zistila som že nemám mihalnice, obočie…proste nič… no na niektorých miestach to bolo fajn:) ale mihalnice? 🙂  V tom čase ma opustil manžel, nezvládol smrť babatka , bolo toho veľa…

 

Prekvapujúce je, že keď som to prijala, odchod manžela, začala som byť zdravšia a zdravšia…

 

Po zapustení stomie som prešla na jednodňovú chemoterapiu a pokračovala s plným nasadením s bylinkami,medíkmi…

 

Strava? nuž keď som prvý krát jedla sviečkovú myslela som, že mám orgazmus:) fakt, bol to neskutočný pocit, keďže som schudla na 52kg, začala som papať všetko, najviac mi chutila coca cola a mc donald (coca colu doma nikdy nemáme, viem že je to nezdravé, tak som ju pred dcérou schovávala 🙂 ). Toto obdobie trvalo 2 mesiace.  Telo asi potrebovalo niečo zlé.

 

Keď som ukončila chemoterapiu a čakala na výsledky CTčka, absolvovala som Jarný tábor QI gong – odporúčam všetkým, aj zdravým aj chorým. Niekto ide na kúru do Indie, toto je to isté 🙂 Dokázala som si skontrolovať všetky orgány a vedela som že som zdravá. Potvrdil mi to liečiteľ, liečiteľka a aj náhodna liečiteľka so slovami „kde máte rakovinu? ja ju neviem nájsť“

 

takže pri ďalšej kontrole u lekárky, kedy mi chceli nasadiť chemoterapiu, som razantne povedala NIE, JA SOM ZDRAVA.

 

Sestrička si ma zavolala bokom, lebo moje hlasné vyjadrenie zaujalo kopec pacientov. Dohodli sme sa na liekovej chemoterapii, vraj pre istotu… tu nepokračujem… radšej 🙂

 

Od tej doby prešiel rok, ja stále fungujem na medíkoch, čajíkoch, kurkume, vitamín C, vyskúšala som aj Nuskin vitamíny.

Začala som sa venovať Reiki, arolu a žijem…

 

O výsledkoch z tohoto roka nabudúce, len musím napísať, že bude to ešte zaujímavé 🙂

 

Takže krásny slnečný deň a šup šup do prírody, ja som chodila stále keď som vládala, aj keď som nevládala, príroda je všeliek.

 

Vaša Karkulka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colostrum, probiotika. .. a prečo som sa rozhodla pre ne

06.01.2015

Ahojte, preposielam info o colostre, aby ste mali akú takú predstavu 🙂 je to vlastne prvé mlieko po pôrode kravičiek, zbiera sa do 12 až 48 hodín… môžete o tom nájsť veľa ne webe … nechytám sa slamky, ale dáva mi to zmysel.. Rakovina vzniká ,keď je znížená imunita, keď je v tele pleseň a ešte zlé PH – toto všetko colostrum napravuje. Je [...]

Stále žijem : )

06.01.2015

Ahojte všetci, po mojom odmietaní chemoterapie to dopadlo nakoniec tak, že som bola rada, keď som ju mohla podstúpiť…hanbila som sa za to, kámoška sa so mnou skoro odmietla rozprávať…. ale bolesť je sviňa… čo dodať? Nik nemá nárok Vás odcudzovať za to že podstupujete chemoterapiu, je to Vaše rozhodnutie. Nik nevie čo prežívate naozaj. Je to Váš život [...]

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

28.03.2014

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂 Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé? Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂 Moje telo [...]

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58680x
Priemerná čítanosť článkov: 7335x

Autor blogu

Kategórie