Založ si blog

ako to všetko začalo . ..

Bolo to už dávno, pre mňa… niekedy si myslím, že sa to ani nestalo, keby som nemala pozošívané brucho tak si to ani neuvedomujem…

 

Veľmi, veľmi som chcela bábo, jedno som už mala a môj druhý manžel s tým otáľal a otáľal… nakoniec sa mi podarilo otehotnieť , ale o bábo som prišla v 8 týždni tehotenstva… mala som to brať ako varovanie… ale nie… Viete , keď niečo veeeeľmi chcete a chcete… niekedy si treba dávať pozor na svoje túžby a priania a niektoré veci chcieť nasilu nie je ok.

 

Takže bola som tehotná, od druhého mesiaca ma poslali na rizikové , nielen kvôli veku (35rokov), ale aj z dôvodu nízkeho počtu železa v krvi. Všetko bolo krásne, oddychovala som doma a pomaličky priberala. Dávala som si, ale pozor aby to nebolo príliš:) . Ak má tehotná žena vo vyššom veku akékoľvek problémy… lekári hneď povedia že to preto, že je stará a tehotná, čo sa divíte?  Tak som začala nosiť popruh na kríže, keďže som mala neskutočné bolesti. Nedokázala som ležať, v noci som sa prechádzala po byte a skúšala zaspať na zemi, na fitlopte..no proste hrôza. Kamarátka mi darovala masážny stroj a tak som si masírovala chrbát . (keby som vedela že tým som si rakovinu posúvala po tele… nuž čo už..)

Jedného dňa som neskutočne vracala a vracala, keď sa to zopakovalo šla som na pohotovosť, kde som čakala 7 hodín na vyšetrenie.  Výsledky? Nič , všetko v norme, až po jednom vyšetrení som mala zvýšené pečeňové testy, ale nestihli ma vyšetriť úplne, keďže som mala čakať mesiac na voľný termín u lekára a medzitým som zas po jednom zvracaní šla priamo do nemocnice.  Sestrička na mňa pozerala, že čo tam robím, cítila som sa ako keby som sa niekam vtierala. Mali voľnú iba VIP izbu, za ktorú sa platilo, ale čo som mala robiť? Zobrala som to ako dovolenku v hoteli, v ktorom som ale nič nejedla a miesto spánku som brúzdila po chodbách.

Najlepší bol lekár, ktorý na vizite sucho skonštatoval, pečeňové testy sú zle, to je na potrat. Bola som myslím že v 21 týždni tehotenstva. Dva týždne nevedeli čo so mnou, tak ma šupli na interné, kde som podstúpila gastrofibroskopiu, endoskopiu, dva krát magneticku rezonanciu a za živa, keďže som bola tehotná, vyberanie uzliny spod kľúčnej kosti. No , bábo v brušku si užilo a aj ja.

Po ďaľších dvoch týždňom boli výsledky a nik sa neodvážil mi ich povedať, gynekológ sa preriekol, že to je tá pozitívna, ale netušila som na čo. Ja som pozitívna na humor, smiech 🙂 ale na čo ešte?

Takže nakoniec to povedali, máte rakovinu v pokročilom štádiu. Vidíte to a ja som bábo prosila, aby posunul nožičku v brušku inam a… ono to bol nádor. Lekárka mi oznámila, že som v 4 stupni a na otázku, že veď to nie je zlé, to máte hádam stupnicu do desať, ma upozornila že štvrtý stupeň je posledný.

Neviem prečo, ale zobrala som to ok. Veď vyberú bábo a ja sa vyliečim. Takže som trpela bolesťami, nejedla som ďalšie dva , tri týždne, až som ich uprosila, že viac nevydržím. Bábo bolo dosť veľké a ja už dosť tenká 🙂 . Sľúbili vybrať bábo a zobrať vzorku nádoru. Takže som sa tešila.

A ako som písala, po prebudení som bola ponapájaná na hadice, hadice, hadice a ešte raz hadice a smradľavý sáčok… preplakala som celú noc. Keby mi hadicu neprišili k nosu, asi by som si ju zo žalúdka vybrala sama, nemohla som prehĺtať,, pri rozprávaní ma napínalo… toto nikomu neprajem. hrôza…  a tak som prišla k pearcingu 🙂 keď mi už urobili dierku v nose, prečo to nevyužiť? a pearcing je krásny 🙂 Sestra spomínala, že akú somarinu to mám na nose, že keď budem v truhle tak mi ju vyberie 🙂 Tak som jej oznámila, že nech to neskúša, lebo ju chytím za ruku 🙂 A myslím, že sa bojí niečo také urobiť:)

 

Bábatko žilo dva týždne, chodila som ho pozerať vždy keď som vládala. Je to môj anjelik. A som mu vďačná že bol tu aspoň chvíľočku. …

 

A ja? Dva týždne po operácií začal kolotoč chemoterapie. 3 dni v nemocnici a o dva týždne opäť. Spolu asi  6x, kým sa nestal zázrak a našli voľné miesto na zapustenie stomie. Stomia je vlastne zadok na bruchu, našťastie sa nevyplnili slová sestričky, to budete mať navždy 🙂 Lekár ma tiež presviedčal že si mám stomiu nechať, ale ja nemám 80 rokov a chodiť s hovnami vo vrecúšku sa mi nechce. Nech si ju dá on, nie? 🙂 Po tejto operácií som absolvovala ďaľšie chemoterapie, ale nakoľko mi začali tŕpnuť prsty na rukách a nohách tak iba jednodňové raz za dva týždne.

 

A ako som sa liečila, okrem chemó? tak to nabudúce… 🙂

 

Krásny slnečný deň

 

Vaša Karkulka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Colostrum, probiotika. .. a prečo som sa rozhodla pre ne

06.01.2015

Ahojte, preposielam info o colostre, aby ste mali akú takú predstavu 🙂 je to vlastne prvé mlieko po pôrode kravičiek, zbiera sa do 12 až 48 hodín… môžete o tom nájsť veľa ne webe … nechytám sa slamky, ale dáva mi to zmysel.. Rakovina vzniká ,keď je znížená imunita, keď je v tele pleseň a ešte zlé PH – toto všetko colostrum napravuje. Je [...]

Stále žijem : )

06.01.2015

Ahojte všetci, po mojom odmietaní chemoterapie to dopadlo nakoniec tak, že som bola rada, keď som ju mohla podstúpiť…hanbila som sa za to, kámoška sa so mnou skoro odmietla rozprávať…. ale bolesť je sviňa… čo dodať? Nik nemá nárok Vás odcudzovať za to že podstupujete chemoterapiu, je to Vaše rozhodnutie. Nik nevie čo prežívate naozaj. Je to Váš život [...]

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

28.03.2014

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂 Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé? Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂 Moje telo [...]

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58661x
Priemerná čítanosť článkov: 7333x

Autor blogu

Kategórie