Založ si blog

Je ľahké zomrieť. ..

Ľahké je zomrieť

Ťažké  žiť…

Sám so sebou na zemi sa pokúšam byť..

Spoznať svoje plány,

Úlohy a sny

Len ja a nik iný , len ja a nik iný

Musím žiť

Colostrum, probiotika. .. a prečo som sa rozhodla pre ne

06.01.2015

Ahojte, preposielam info o colostre, aby ste mali akú takú predstavu 🙂 je to vlastne prvé mlieko po pôrode kravičiek, zbiera sa do 12 až 48 hodín… môžete o tom nájsť veľa ne webe … nechytám sa slamky, ale dáva mi to zmysel.. Rakovina vzniká ,keď je znížená imunita, keď je v tele pleseň a ešte zlé PH – toto všetko colostrum napravuje. Je [...]

Stále žijem : )

06.01.2015

Ahojte všetci, po mojom odmietaní chemoterapie to dopadlo nakoniec tak, že som bola rada, keď som ju mohla podstúpiť…hanbila som sa za to, kámoška sa so mnou skoro odmietla rozprávať…. ale bolesť je sviňa… čo dodať? Nik nemá nárok Vás odcudzovať za to že podstupujete chemoterapiu, je to Vaše rozhodnutie. Nik nevie čo prežívate naozaj. Je to Váš život [...]

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

28.03.2014

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂 Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé? Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂 Moje telo [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58491x
Priemerná čítanosť článkov: 7311x

Autor blogu

Kategórie