Založ si blog

Archív: marec, 2014

strava pri rakovine. .. všetko s mierou?

Na internete, v knihách, dobre mienených radách sa dá čokoľvek nájsť 🙂 Zdravá strava je základ, ale čo je dnes naozaj zdravé? Po vypuknutí choroby a liečbe som , ako som už písala, pila tri mesiace šťavu z cvikly, mrkvy a jablka, k tomu som jedla veľa, ale naozaj veľa paradajok 🙂 až tak, že po nejakom čase som ich nemohla ani cítiť. 🙂 Moje telo […]

Pokračovanie článku

a odmietla som ďaľšiu chemoterapiu. ..

Zaujímavé je že červené krvinky, ktoré som mala pred chorobou vždy nižšie, takže som bola anemická, mi začali počas bývaleho roka stúpať, stúpali a stúpali až som ich mala v norme, čo sa mne nikdy nestalo 🙂 Cítila som sa skvelo … zdravo … silne … takže som pokračovala s bylinkami, medom od liečiteľa, kurkumou s minerálmi, sodou bikarbonou s […]

Pokračovanie článku

a začala chemoterapia. ..

Takže dva týždne po cisárskom reze , po prebudení s hadicami a stomiou som bola schopná podstúpiť chemoterapiu. V prvý deň mi zaviedli kaval, alebo kanilu… do dutej žily, lebo vraj moje žily by sa rozleptali či čo… taká hnusná bola tá chemoterapia. Zaujímavé je že ju dávajú do žily, do človeka..ale pri kvapnutí na zem rozleptala PVC podlahu a raz ma sestrička […]

Pokračovanie článku

ako to všetko začalo . ..

Bolo to už dávno, pre mňa… niekedy si myslím, že sa to ani nestalo, keby som nemala pozošívané brucho tak si to ani neuvedomujem… Veľmi, veľmi som chcela bábo, jedno som už mala a môj druhý manžel s tým otáľal a otáľal… nakoniec sa mi podarilo otehotnieť , ale o bábo som prišla v 8 týždni tehotenstva… mala som to brať ako varovanie… […]

Pokračovanie článku

odmietla som chemoterapiu. . .

Ahojte, som veselá osôbka, plná života a radosti 🙂 Už skoro dva roky som tu na tomto svete nadčas… lekári mi dávali mesiac života… V piatom mesiaci tehotenstva ma vzali do nemocnice, v šiestom mi zistili rakovinu v siedmom som porodila cisárskym rezom a zobudila sa s hadicami ako v matrixe… a pozdravom „vitajte v klube stomatikov“. Stále […]

Pokračovanie článku

Je ľahké zomrieť. ..

Ľahké je zomrieť Ťažké žiť… Sám so sebou na zemi sa pokúšam byť.. Spoznať svoje plány, Úlohy a sny Len ja a nik iný , len ja a nik iný Musím žiť

Pokračovanie článku
ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

ONLINE: Putin: Rusko je slabšie ako NATO, vojna by nedávala zmysel. Stíhačiek F-16 sa nebojí

28.03.2024 06:15

Vojenský šéf NATO Bauer verí, že príchod stíhačiek F-16 bude mať vplyv na bojisku na Ukrajine. Zničíme ich, tak ako západné tanky, tvrdí Putin.

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini: Kandidáti si nič nedarovali, kampaň nabrala na obrátkach

28.03.2024 12:00

Duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho sme sledovali online.

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

V januári nula, vo februári 590 a v polovici marca už 3 000 ton. Ukrajinské drony prinútili Kremeľ pýtať si benzín od Lukašenka

27.03.2024 19:34

Jeden z vládnych zdrojov poznamenal, že rozhovory boli náročné, keďže Bielorusko uprednostňuje vývoz paliva na zahraničné trhy.

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 8
Celková čítanosť: 58489x
Priemerná čítanosť článkov: 7311x

Autor blogu

Kategórie